torsdag den 12. maj 2011

De kører på små hjul

Altså nu er jeg simpelthen nødt til at være politisk ukorrekt. Jeg synes, at handicappede er begyndt at gå i meget små sko. Og dem, der ikke kan gå, har så åbenbart fået for små hjul på køretøjet. Undskyld mig, men jeg bliver da noget så forarget, når jeg flere aftener i træk skal se, at handicappede går rundt og anmelder husejere for at have en niveauforskel på over 2,5 cm mellem terrasse og hus. "Jo altså, for hvis jeg måske gerne vil købe dit hus, så kan jeg jo ikke komme ind med min kørestol." Helt ærligt, altså. Så udse dig dog et andet hus at købe. Jeg er helt med på, at det i det offentlige rum skal være muligt at færdes for os allesammen. Men private hjem! Så stemmer jeg altså også for, at det skal være forbudt med lavloftede huse, så jeg er fri for at slå hovedet hver dag, hvis jeg nu skulle finde på at købe et af dem en dag ude i fremtiden.

Ingen kommentarer: