fredag den 7. september 2012

Der er kommet en nerve i vejen

Normalt ville jeg juble over, at mine unger kun havde forstyrret mig et par gange i løbet af natten. Men ikke i dag. Jeg ville faktisk have foretrukket at skulle give sut / lægge dyne på / finde bamse ca. en gang i timen i nat. For så havde jeg fået bevæget min iskias-nerve med jævne mellemrum og havde så nok haft lidt nemmere ved at komme ud af sengen i morges.

Og når jeg nu lige har taget mig sammen til at komme i gang med noget motion, så er det da irriterende, at jeg ikke kan fortsætte den gode stil og slide lidt på crosstraineren i aften. Så jeg trøstespiser bare i stedet. Hvad siger du? Hjælper det ikke på det planlagte vægttab? Hmm. Nåm'n i det mindste er søvn jo også en vigtig skrumpefaktor, så kan vi ikke bare sige, at jeg har været på kur i nat og holder fri i dag?

Ingen kommentarer: