onsdag den 26. juni 2013

Kære Univers

Eller kære Skæbne. Eller kære, hvem der nu end bestemmer den slags.

Jeg sender lige et stort ønske ud til dig. Det der job, som jeg lige har ringet om, det er altså til mig. Ikke noget med at give det til andre, vel? Opgaverne passer jo lige til mig. Arbejdstiden er rigtig børnevenlig. Beliggenheden er fin. Og nu er det min tur! Så pyt med, at jeg nu er i gang med at melde mig til den særlige uddannelsesydelse, fordi dagpengeretten udløber på søndag. Pyt med, at jeg er i gang med at minimere udgifter og standse pensionsindbetaling osv. Det kan jeg leve med. Når altså bare jeg ved, at for enden af denne lidt lange proces med at behandle ansøgningerne, så er det mig, der står med kontrakten i hånden. Mig! Ikke? Kom nu, kom nu. Åh, kære du, lad det nu blive mig!

2 kommentarer:

Ninapb sagde ...

Det her indlæg havde jeg da læst, så var fuld af løgn. Undskyld ;-)

Jeg ved heller ikke hvem der bestemmer, men har indtryk af at det er en group - en cooperation, en sammensværgelse måske endda.. som hedder Charlotte?? (eller hvad det var...)

Skål ;-)

GiSP sagde ...

Altså så sad du bare der og løj op i mit åbne ansigt? Hrmpf. Og bestemmeren er en groupie, der hedder Trine.

Selv skål og go' ferie!

Og sikke hurtig jeg er til at svare på kommentarer. ;-)