mandag den 6. december 2010

Endnu et godt link

Jeg har ikke selv så meget at sige for tiden. Eller i hvert fald ikke så meget at skrive. Jeg tror det er den sædvanlige smøre med for lidt søvn og for meget træthed, så den springer vi bare over. Men jeg kan dog heldigvis stadig læse, og det gjorde jeg med stor fornøjelse på en ny blog, jeg lige har fundet. Hvis man selv er så "heldig" at have fornøjelsen af dagpengesystemet, giver det et tiltrængt grin. Men man må altså også måbe over, at det virkelig kan foregå sådan, så der er også god læsning, hvis man hører til dem, der får en lønseddel hver måned.

Det sker her: dagpengeland.dk.

2 kommentarer:

Øglemor sagde ...

Haha. Ja, det er virkelig god underholdning. Og velskrevet. Det er jo lige før, man håber, at staklen ikke får et job, så han kan blive ved med at underholde os andre :-)

GiSP sagde ...

Ja, ikke? Og man venter jo i spænding på næste afsnit om Jytte og Britta.