tirsdag den 22. februar 2011

Et omvendt vækkeur

Jeg forstår altså ikke rigtigt det der søvn. Måske er det fordi, vi ikke længere er sådan nogen, der bruger alt for meget tid sammen. Så er vi ikke længere så tætte og forstår ikke hinanden helt så godt. Jeg forstår nemlig ikke, hvorfor det skal være så svært at finde hinanden igen tidligt om morgenen. Når den toårige gi'r lyd f.eks. klokken fem, kan jeg de fleste gange godt glemme alt om lidt mere snorken den nat - altså udover kærestens, som jeg så kan ligge og lytte til. I morges var klokken 04.10, da der blev hostet i børneværelset, og så var det slut med den nat.

Altså bortset lige fra det, der sker næsten hver eneste morgen. Jeg hører kærestens vækkeur ringe. Og SÅ falder jeg i søvn. Måske registrerer jeg lige svagt, at han rejser sig og går ud i bad, men så er jeg også bare helt væk ... og helt skeløjet, når han kommer ind i soveværelset igen.

Hvad er der mon i vejen med det vækkeur?

Ingen kommentarer: