tirsdag den 2. september 2014

Tilbageblik på tilbageblik

For to år siden skrev jeg dette tilbageblik, hvor jeg bl.a. skrev om den nye "dreng" i klassen.

I dagens tilbageblik hopper vi så hen til tre dage efter slutningen af sidste tilbageblik. Der tog jeg nemlig til korprøve selvom jeg vidste, at jeg ville være helt ude af stand til at koncentrere mig om noder og toner - al min opmærksomhed lå et par timer længere fremme, hvor den nye dreng ville komme og hente mig, så vi kunne tage ud i Festugen og drikke en øl sammen. En øl blev til to eller flere og snakken gik i mange timer. Aftenen sluttede meget ærbart med en aftale om en tur på stranden dagen efter. Den opmærksomme læser ved jo, at jeg var blevet snydt for en strandtur tidligere på sommeren, da en bildør kom i vejen, så nu skulle den forsømte dukkert indhentes. Og resten er privat historie - en historie, som altså indtil videre har varet i 10 år. Det er da vildt!

Ingen kommentarer: