onsdag den 24. november 2010

Nemesis igen

Jeg har på fornemmelsen, at Nemesis bor meget tæt på os. I hvert fald er reaktionstiden meget kort.

Denne uges kursus er ikke lige min kop te, og jeg trænger temmelig meget til en fridag. En hel dag bare til mig. Så i går nævnte jeg for en veninde, at jeg måske godt kunne overveje at "have sygt barn" torsdag, så jeg lige kunne få en lille pause.

Men...

Allerede i går aftes fik Den toårige feber. Og i morges græd hun og sagde, at vi skulle puste på øret. Så afbud til vuggestue og kursus og hjemmedag til os begge to. Her til aften er feberen endnu højere, så det bliver hjemmedag igen i morgen. Så okay, jeg får to dage væk fra kurset, men der er jo altså ikke meget hyggefridag over at være hjemme med sygt barn. Derfor er der allerede nu lavet aftale med farmor og farfar, så de rykker ud, hvis det er nødvendigt på fredag.

Og så kan det jo være, at det føles som en hel fridag at være på kursus fredag.

Ingen kommentarer: