tirsdag den 9. november 2010

ZZZzzzZZ

Jeg er træt. Og søvnig. Og det har jeg efterhånden været længe. Men lige for tiden er jeg det endnu mere. Derfor bliver det ikke til så meget blogskriveri. Selvom der af og til dukker et blogindlæg op i mit hoved, så når det bare ikke rigtig længere. Ligger ellers der og er helt fint og formuleret og alt muligt, men når jeg så ta'r mig sammen til at tænde computeren, siger det bare pist væk, og så kan jeg simpelt hen ikke huske hvad det lige var, jeg havde indtalt på den mentale diktafon.

Det hjælper heller ikke, at jeg er på kursus for tiden og der får overopfyldt behovet for at sidde ved et tastatur. Men det kunne godt tænkes, at der snart skulle skrives noget om kursistflokken. Bare ikke lige nu. Nu er der vist noget med en pakkekalendergave, der skal strikkes færdig.

2 kommentarer:

Malene sagde ...

Kender det godt -mine tanker får altid frit spil, når jeg endelig er landet i sengen men næste morgen er de (fleste) glemt igen... Jeg har overvejet at investere i en notesbog, så jeg altid kan kradse et par stikord ned. Måske var det en ide?!

GiSP sagde ...

Ja, det har jeg også tænkte på. Men på den anden side, så kan jeg faktisk også godt lide at ligge der i søvntågerne og føle, at jeg er helt vildt god til at formulere mig. ;-) Der er også lige det, at hvis jeg begynder at tænde lyset, er der risiko for, at jeg bliver alt for vågen ... og hvert minuts mulig søvn er meget vigtig her i huset.